breadcrumbs_revolution_theme

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

 

Умови обміну/повернення товару належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо товар не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, заглушки, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Товарний вигляд: повинні бути відсутні потертості і подряпини на товарі. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати елементи упаковки так само не рекомендується!

Не використовувався: ви можете поставити запчастини на техніку для тесту, але якщо деталь була в експлуатації - обмін неможливий.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: ви повинні зберегти чек і весь набір документів поставляються разом з товаром.

 

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Ми перевіряємо всі товари перед відправкою, проте якщо до Вас потрапив дефектний/неякісний товар - ми обов'язково замінимо його, і покриємо всі витрати доставки.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.