Гідропідсилювачі керма (ГУР)

Гідравлічний підсилювач керма (ГУР) - гідравлічна система рульового механізму, основне призначення якої - полегшення управління руху транспортного засобу при одночасному збереженні необхідного «зворотного зв'язку» між рульовим колесом і дорожнім полотном, забезпечення стійкості і передбачуваності траєкторії руху транспортного засобу. Сучасна важка спецтехніка не може обійтися в управлінні без таких пристроїв, як гідропідсилювач керма.

При відмові гідропідсилювача транспортний засіб не втрачає управління, так як механічний зв'язок між кермом і керованими колесами зберігається в будь-якому випадку. Однак рульове колесо при цьому стає «важким» і неінформативним. Тривала експлуатація технічного засобу з непрацюючим ГУР заборонена. По-перше, таке управління може привести до повної поломки ГУР, наслідком чого Ви будете змушені купити гідравлічний підсилювач керма (ГУР) в зборі і провести повну його заміну. По-друге, важка машина стає важкокерованою і пересування на ній може привести до аварійної ситуації.

Пристрій ГУР

Гідропідсилювач керма монтується на рульовому управлінні і складається з таких вузлів:

  1. Насос. Призначений підтримувати робочий тиск рідини в системі і забезпечувати її циркуляцію. Насос приводиться в дію від двигуна ремінною передачею і встановлюється прямо на ньому.
  2. Розподільник. Перерозподіляє перекачувані насосом обсяги робочої рідини, наповнюючи праву або ліву порожнину гідроциліндра, або направляє рідину в бачок. Встановлюється прямо на валу рульового приводу або на його елементах. Розподільники бувають осьові, в яких золотник переміщається без обертання поступально, і роторні, коли золотник робить обертальні рухи.
  3. Гідроциліндр. Під тиском надходить в одну з порожнин гідроциліндра масла (робочої рідини), поршень гідроциліндра штовхає шток в потрібну сторону і тим самим повертає колеса.
  4. Бачок робочої рідини. Є резервною ємністю, в якій зберігається робоча рідина. У бачку обов'язково присутній елемент, що фільтрує і є щуп контролю рівня робочої рідини.
  5. Сполучні шланги. Так як гідроциліндр і розподільник в ГУР є конструктивно єдине ціле, то з'єднання між насосом і цим вузлом проводиться шлангами високого тиску. Шланги низького тиску встановлюються між розподільником і бачком для робочої рідини.

Принцип роботи гідропідсилювача (ГУР)

Робота гідропідсилювача базується на зсуві золотника при повороті рульового колеса. Коли колеса стоять прямо, рульове колесо не обертається, насос прокачує робочу рідину по контуру системи, минаючи гідроциліндр.
Як тільки рульове колесо починає обертатися в одну зі сторін, золотник перекриває одну з магістралей розподільника і направляє робочу рідину в певну порожнину (праву або ліву) гідроциліндра. Рідина у гідроциліндрі тисне на поршень зі штоком, повертаючи напрямні колеса у відповідну сторону. Колеса в свою чергу розгортають корпус розподільника. Як тільки рульове колесо зупиняється, відновлюється нейтральне положення корпуса розподільника і золотника. Рідина, минаючи гідроциліндр, тече через зливну магістраль по контуру в розподільний бачок. Насос просто прокачує масло в системі.
Повертаючи рульове колесо в інший бік, водій тим самим зміщує золотник і починає наповнюватися інша порожнину гідроциліндра. Робоча рідина з першої порожнини зливається в розподільний бачок.

Гідропідсилювачі (ГУР) встановлюються на всі транспортні засоби, швидкість пересування яких може перевищувати 50 км/год, на вантажні автомобілі КАМАЗ, ЗіЛ, МАЗ, ЗіЛ "Бичок". Заводами виробниками тракторної техніки також передбачається комплектація ГУРами, на таких як МТЗ, ЮМЗ, Т-40, Т-150, К-700, К-701. А на ось трактора ДТ-75 і бульдозера Т-130, Т-170 встановлюють сервомеханизм. Рульове управління важкими тракторами, грейдерами, навантажувачами і комбайнами c меншою швидкістю руху оснащується іншим гідрообладнанням: насос-дозаторами (Гідрокермо).

Читати повністю →

ГУР Т-40

ГУР Т-40

3 000 грн.
ГУР Урал-4320, 375, 5557 (375-3400022)
Новинка
Вал сошки Т30-3405061
Запитуйте наявність і ціну
Показано з 1 по 30 із 30 (1 сторінок)