Вкладиші коленвала (корінні і шатунні)

Колінчастий вал двигуна або, як кажуть - колінвал, виконує найважливіше завдання в роботі спец- і сільгосптехніки: обертає колеса за допомогою енергії згораючого палива. Робота агрегату неможлива без вкладишів коленвала. Дані деталі являють собою півкільця з среднежесткой металу. Їх покривають антифрикційним складом. Ці деталі вимагають періодичної заміни, оскільки сильно зношуються, незважаючи на свою високу міцність.

Принцип роботи вкладишів

Головна функція деталей: робота в якості підшипників ковзання під час функціонування клонували. Коли техніка рухається, в камері циліндрів згорає паливо, таким чином, обертається колінвал. Так як всі частини знаходяться в безперервному русі, їх обов'язково покривають маслом. Отже, вдається зменшити силу тертя і тим самим підвищити зносостійкість і термін служби деталей.

Вкладиші коленвала бувають двох типів:

1. Корінні. Розміщуються на коленвале, там, де він проходить через двигун внутрішнього згоряння;
2. Шатунні. Їх місце розташування - шийки вала.

Вкладиші потрібні для утримання колінчастого вала на располагаемой їм осі. Маслопроводная мережу подає мастило в механізм. Процес повинен бути налагоджений постійно, тому що відсутність масла на поверхні механізмів може привести до поломки.

Чому ламаються вкладиші коленвала?

На початку статті ми вже згадували головну причину - знос. Звичайно, деталі роблять міцними і стійкими, проте навантаження під час роботи техніки настільки сильні, що з часом навіть найміцніша деталь прийде в непридатність. Крім цього, є ймовірність придбати неякісні вкладиші, схильні до поломки ще на початку експлуатації.

В укладці іноді відбувається прокручування - проворот шийки коленвала в механізмі. Уникнути прокручування можна, якщо вибирати якісне моторне масло, стежити за достатнім натягом кришок підшипників, які не перевищувати допустиме значення навантажень двигуна. Обов'язково використовуйте мастило, механізми не працюють без нього!

Читати повністю →

Показано з 1 по 19 із 19 (1 сторінок)