Муфти зчеплення (кошик)

Кошик зчеплення є важливим вузлом в конструкції муфти зчеплення і являє собою єдиний блок, що складається з натискного диска, диафрагменной пружини і корпусу. Корпус кошика закріплюється на маховику за допомогою болтового з'єднання. Натискний диск з'єднує маховик і ведений диск. При вимкненому зчепленні натискний диск тисне на ведений диск, через що той входить в зачеплення з маховиком двигуна. При включенні зчеплення тиск натискного диска припиняється, ведений диск виходить із зачеплення і перестає отримувати обертальний момент від двигуна. Натискний диск кріпиться до корпусу за допомогою зворотних пружин, званих «тангенціальними».

Діафрагмова пружина, яка є останнім конструкційним елементом кошика, зазвичай виконується у вигляді пелюстків і забезпечує необхідний тиск на натискний диск для його зачеплення з маховиком.

Функціональне призначення кошика муфти зчеплення - зведення або розведення натискного диска і маховика двигуна. Таким чином, саме завдяки цьому блоку власне і відбувається включення або відключення зчеплення в техніці.

За принципом дії кошики зчеплення бувають двох типів: натискні і витяжні. Автовиробники частіше використовувають кошики натискного дії, тому ця конструкція вважається «класичної». Її відмінна риса: включення зчеплення забезпечується зміщенням пелюсток діафрагменої пружини до маховика двигуна.

В корзинах з витяжним принципом дії все відбувається з точністю навпаки: пелюстки відсуваються в сторону від маховика. Візуально кошики зчеплення з такою конструкцією відрізняються меншими габаритами, тому використовуються конструкторами при необхідності економії підкапотного простору.

Для техніки з підвищеною потужність двигуна використовують кошики з посиленими пелюстками діафрагменої пружини, виготовлених з міцніших марок сталі і мають спеціальну геометрію. Робиться це для збільшення притискного зусилля з метою запобігання поломки зчеплення від надмірно потужного двигуна.

При тривалій або неправильній експлуатації муфти зчеплення, в кошику відбувається деформація або навіть часткове руйнування пелюсток діафрагменої пружини. Через подібний дефект, зчеплення перестає повністю відключатися, що робить проблематичним перемикання передач. При виявленні подібних проблем не слід затягувати з ремонтом або придбанням нового кошика, тому що продовження його експлуатації додатково призведе до пошкодження диска зчеплення і вичавного підшипника, що, по суті, означає повний вихід з ладу муфти зчеплення.

В нашому магазині ви завжди зможете купити кошик муфти зчеплення для широкого розмаїття легкової, вантажної, сільськогосподарської та спецтехніки. Вас приємно здивують доступні ціни та система знижок! Більш того, Ви зможете істотно заощадити, зупинивши свій вибір на кошиках зчеплення, що були у вжитку і відновлених фахівцями нашого сервісного центру з використанням нових запчастин.

Якість нашого товару і відмінні відносини з нашими клієнтами - наш головний принцип, тому ми категорично не торгуємо підробками, а весь набутий Вами товар перед відправкою в обов'язковому порядку перевіряємо на працездатність. Завдяки існуючій у нас програмою якості нам вдається практично виключити можливість поставки бракованого вироби. У разі ж виникнення будь-яких непорозумінь ми завжди шукаємо компроміс і намагаємося врахувати всі Ваші побажання.

За бажанням замовника ми також проводимо ремонт кошика муфти зчеплення. Наявність власної бази якісних запасних частин дозволяє запропонувати Вам найкомфортніші ціни і гарантувати тривалу експлуатацію після проведення ремонтних робіт.

Читати повністю →

Показано з 1 по 20 із 20 (1 сторінок)