breadcrumbs_revolution_theme

Ми піклуємося про те, щоб запчастини, придбані в інтернет-магазині СКІФ, служили надійно і довго. Пропонуємо для наших клієнтів - найкращий сервіс і якісні запчастини!

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання до відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника (читайте інформацію про товар, і уточнюйте у менеджера).

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

  1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання. На електричні товари - гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
  2. Товар, який має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.
  3. Індивідуально розглядаються випадки повернення запчастин через дефект, і якщо товар уже встановлювався на техніку. Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відмовлено в разі самостійної установки запчастин.
  4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце: 
    • нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
    • пошкодження деталі в результаті ДТП, безграмотної її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
    • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником техніки чи інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
    • установка деталі клієнтом самостійно або на СТО, яке не має сертифікату на проведення даного виду робіт;

Обмін або повернення товару здійснюється в нашому офісі або через пошту з попереднім узгодженням з нашими консультантами тільки при наявності чека на даний товар. При поверненні товару в офісі потрібно мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів. Спосіб повернення грошей обговорюється з нашими менеджерами.

Повернення з інших причин можливе при повній справності товару і за умови, що він не встановлювався на техніку. Такий товар може бути повернутий Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:

  • помилка менеджера при підборі товару; 
  • різночитання технічної документації; 
  • помилка складу при відборі Вашого товару; 
  • брак виробника.

Більш детально про повернення товару.