Пусковий двигун (ПД) - невеликий малопотужний двигун внутрішнього згоряння, який використовується в системі пуску головного дизельного двигуна важкої робочої машини. Так як запуск великого, потужного і важкого дизельного двигуна стандартними способами (ручний або за допомогою електричного стартера) сильно важкий, то для того щоб забезпечити пуск головного двигуна використовують допоміжний - маленький спеціальний дво- або чотирициліндровий карбюраторний пусковий двигун (ПД).
РПД (Редуктор пускового двигуна, редуктор ПД) - пристрій, який передає крутний момент з валу ПД (пускового двигуна) з пониженням частоти обертання на вал основного дизельного двигуна. Обгінна шестерня включення і муфта зчеплення, які конструктивно входять до складу РПД, дають можливість редуктора забезпечувати з'єднання пускового двигуна (ПД) з дизельним двигуном при запуску, а також роз'єднати їх після того, як основний двигун запуститься.
Така системи організації пуску дизельного двигуна на важких машинах набула широкого поширення, так як вона забезпечує величезний пусковий резерв ПД, попереднє прогрівання головного дизельного двигуна відпрацьованими газами від ПД, а також збільшує його термін служби. Збільшення моторесурсу головного двигуна відбувається тому, що пуск відбувається в м'яких умовах і він майже ніколи не працює вхолосту на прогрів. Одна з конструктивних реалізацій прогріву полягає в тому, що ПД має з головним двигуном спільну систему охолодження - а це дозволяє попередньо прогріти головку циліндрів.
Наш інтернет-магазин пропонує купити редуктори ПД, які використовуються в системі пуску вітчизняної техніки, а також купити ПД (пускові двигуни) всіх можливих модифікацій:
- ПД-8, одноциліндровий 2-х тактный двигун, встановлюють в систему пуску Д-37М;
- ПД-10М2 - одноциліндровий 2-х тактный двигун, встановлюється на СДМ-14 і його модифікації;
- ПД-10М, одноциліндровий 2-х тактный двигун, монтується на двигуни АМ-03, Д-54А, Д-48Т та ін.;
- ПД-10У - одноциліндровий 2-х тактный двигун, встановлюється на двигуни АМ-01 і Д-50;
- П-46 - 4-х тактный 2-циліндровий двигун, для двигунів 6КДМ-50 і КДМ-100;
- П-23 - 4-х тактный 2-циліндровий двигун, для Д-108;
- П-23М - 4-х тактный 2-циліндровий двигун для Д-130/180/200.
При експлуатації системи пуску в редуктор ПД заливається робоча суміш з дизпалива і моторного масла. Рекомендується після кожних 1000 мотогодин роботи головного дизельного двигуна контролювати ступінь зносу муфти зчеплення.