- ...
- Головна
- Електрообладнання
- Стартери
Ремонт стартерів
Ресурс роботи стартера
Ресурс роботи стартера зазвичай становить близько 120 тисяч кілометрів пробігу, або переводячи в роки - близько 4-5 років експлуатації автомобіля. Такий відносно нетривалий термін його "життя" пояснюється досить жорсткими умовами експлуатації, адже по-суті стартер являє собою невеликий електродвигун, який повинен приводити в рух і деякий час обертати на потрібних оборотах маховик в зв'язці з коленвалом, ГРМ і поршневий групою. При цьому опір роботі стартера, який чиниться перерахованим вище обладнанням, сильно залежить і від його стану. Підвищена в'язкість масла внаслідок низьких температур або незадовільної якості, неправильна робота систем запалювання і сумішоутворення, різні механічні дефекти обертових частин - все це призводить до прискорення зносу стартера на порядки!
Поширені поломки стартера
- В першу чергу страждають електричні компоненти. При надмірному опорі обертанню вала на контактах щіток і тягового реле відбувається дугового розряд, який спалює ці контакти. Через це стартер втрачає потужність, що призводить до ще більшої його перевантаження і в кінці-кінців - повного виходу з ладу. Багато водіїв навіть виявивши перші ознаки сповільненій роботи стартера, "грішать" на слабкий заряд АКБ, продовжуючи далі "вбивати" відмовила агрегат.
- Додаткових проблем в електриці стартера додають пил, бруд і волога, в надлишку потрапляє на корпус стартера з-під днища. Це призводить до межвитковое замикання обмоток, посиленому окислення контактів і виходу з ладу електронних компонентів, посиленому зносу щіток і труться.
- Чимало проблем приносить і зайва тривала робота стартера, оскільки він початково спроектований на нетривалу роботу. В результаті відбувається перегрів, здатний привести до перегорання обмоток і посиленому зносу втулок валу якоря. У міру виходу з ладу втулок, якір починає при обертанні ударяти статор, при цьому відразу ж втрачається потужність стартера, а в кінцевому підсумку - ці биття фізично розбивають "планетарка", Бендикс і вінець маховика. Подібна нештатна робота може трапитися як через недосвідченість водія (коли він продовжує утримувати ключ запалювання вже після запуску двигуна), так і в результаті механічної поломки вузла зачеплення з вінцем маховика, Бендикс, проблем з замком запалювання або при обгоранні контактів тягового реле. В результаті стартер надмірно розкручується вже запущеним двигуном, швидко перегрівається і з великою ймовірністю згорає або "клинить".
- Можлива і зворотна проблема: погане зчеплення шестерні з вінцем маховика через несправність тягового реле. В результаті відбувається швидке руйнування зубців вінця маховика, після чого стартер просто перестає крутити маховик. Цю несправність можна визначити по характерному тріску. Втім, тріск може сигналізувати і про іншу проблему: поломки Бендикс, коли відбуваються прокрутити в обгінної муфті. Наслідки - аналогічні, стартер перестає виконувати свою головну функцію.
- Як ви могли помітити, стартер практично повністю складається з вузлів, поломка або неправильна робота яких безпосередньо впливає на функціонування ще справних компонентів і теж тягне за собою їх вихід з ладу. Тому для стартерів характерно лавиноподібне наростання поломок з наступною повною втратою працездатності. При появі перших тривожних симптомів ремонт стартера не можна відкласти "на потім", потім буде тільки покупка нового з незмірно великими витратами.
- Є ще одна проблема, на яку не завжди звертають увагу. Якщо ви придбали старий автомобіль, ще й свежепрігнанний з-за кордону, радимо вам більш прискіпливо придивитися до стартера. Нерідкі випадки, коли пробіг авто і позначки про ремонт зовсім не відповідають реальному пробігу стартера. Пов'язано це з тим, що на "Заході" виробили ресурс стартери просто змінюють не ремонтуючи. З огляду на високу вартість нового, багато ділки в гонитві за прибутком під час передпродажної підготовки підміняють відносно новий стартер на такий ось "дихаючий на ладан". Цьому сприяє і те, що багато моделей стартерів легко взаємозамінні, тому що виробляються сторонніми спеціалізованими фірмами для багатьох моделей авто одночасно. Причому на місці штатного стартера може виявитися такою ж за габаритами і кріпленню, але меншої потужності, що просто гарантує його швидкий вихід з ладу незалежно від його стану.
Якщо ви виявили хоч один з вищезазначених ознак "хвороби" стартера - не зволікайте з ремонтом. Подальша експлуатація проблемного агрегату призведе тільки до більш дорогого ремонту або взагалі його повної заміни. Тим більше що ремонт обійдеться на порядок дешевше, ніж купити стартер навіть з такими знижками, як в нашому онлайн-магазині. Капітально відреставрований агрегат радянських виробництв, як показує практика витримує великі навантаження, здатний працювати в більш стресових умовах, ніж деякі нові «ноу нейми».
Ремонт стартерів в будь-якому куточку України
Наша компанія пропонує послуги з обслуговування та ремонту для всього асортименту стартерів як вітчизняні (Росія, Білорусь, Україна та інші), так і імпортного походження до автомобільної, с/г та спецтехніки, і представлений перелік в нашому інтернет-магазині. Для цього у нас є спеціалізований сервісний центр з командою досвідчених дипломованих фахівців, оснащений всім необхідним обладнанням для ремонту та діагностики, а також склад оригінальних якісних запчастин. Ми гарантуємо вам не просто якість нашої роботи, ми гарантуємо чесне і відкрите ставлення, що підтверджується нашою репутацією і роками бездоганної роботи! Ми ніколи не нав'язуємо вам непотрібних додаткових робіт, прихованих послуг і завжди чесно проконсультуємо по будь-яких виникаючих питань.
Процедура ремонту включає в себе наступні операції:
- попередня діагностика стартера на стенді у зборі;
- розбирання;
- поелементна діагностика спецобладнанням;
- узгодження із замовником і заміна/реставрація дефектних елементів;
- профілактичне очищення з піскоструминною обробкою усіх компонентів, мастило;
- складання.
Остаточна вартість ремонту стартера визначається після проходження процедури осмотру та дефектації в нашому сервісному центрі.
На всі вироблені роботи і запчастини надається гарантія від трьох до дванадцяти місяців.