Нова — заводський товар з повною гарантією від виробника.
Відновлена — товар після капітального ремонту, з заміною всіх зношених деталей і вузлів на нові. Гарантія від магазину.
Ремонт вашої — послуга ремонту вашої запчастини. Точна ціна ремонту - після пересилання, і повного огляду запчастини нашими фахівцями.
* Якщо стан не вказано, то товар є "Новим".
Каталоговий номер | 260-1003012 |
Виконання | гола або в зборі з клапанами і пружинами |
Техніка | МТЗ-1221 / МТЗ-1523 / Амкодор ТО-28, Амкодор ТО-28А / КСК-100А |
Двигун | Д-260 |
Головка блока циліндрів Д-260 виконана з чавуну. Впускні і випускні канали, що закриваються клапанами, знаходяться у внутрішніх порожнинах. Там же циркулює охолоджуюча рідина, яка забезпечує відведення тепла. Вставні сідла клапанів виготовлені з жароміцного і зносостійкого сплаву.
На голівках циліндрів встановлюються форсунки (по 3 на кожну головку), осі коромисел з коромислами, стійки, ковпаки кришок, кришки головок. Прокладка з безасбестового полотна встановлена між головками і блоком циліндрів, і служить для ущільнення роз'єму. Отвори для гільз циліндрів і масляного каналу окантовані листовою сталлю. Циліндрові отвори прокладки додатково окантовуються фторопластовими кільцями.
Схема послідовності затягування болтів кріплення головки циліндрів Д-260
Перевірку затяжки болтів кріплення головок циліндрів зробіть після закінчення обкатки і через 1000 годин роботи на прогрітому дизелі в наступній послідовності:
Після перевірки затягування болтів кріплення головок циліндрів встановіть на місце осі коромисел і відрегулюйте проміжок між коромислами і клапанами. Встановіть на місце кришки головок циліндрів і ковпаки кришок.
Шановні покупці,
Магазин працює та приймає замовлення, проте ціни та наявність товарів на сайті неактуальні. Будь ласка, перед замовленням уточнюйте актуальну інформацію по телефонам.
Просимо вибачення за незручності.