Моноблочні гідророзподільники конструктивно виконані у вигляді єдиного литого блоку, в якому паралельно один одному, розміщені до 6 золотників з запобіжним клапаном. У нейтральному положенні золотників на холостих обертах двигуна робоча рідина вільно проходить по центральному каналу, перетікаючи в зливний бачок. На відміну від секційних, моноблочні гідророзподільники мають універсальну схему, не вимагають спеціальних ущільнень і тому конструктивно більш надійні. Ціна моноблочного гідророзподільника в порівнянні з секційним відносно невисока. Однак через меншу функціональність їх застосування обмежене механізмами невеликої потужності.
При використанні в складних гидросистемах ряд моделей моноблочних гідропідсилювачів комплектується в робочих каналах вторинними (антішоковими) клапанами тиску, зворотними (антікавітаціонними) клапанами підживлення, а також дросселями.
Моноблочні гідророзподільники встановлюються в основному на техніку і механізми масового застосування, де працюють аксіально-поршневі насоси: навантажувачі, невеликі крани-маніпулятори, екскаватори, дорожні машини, а також інших механізмах різного технологічного призначення. Моноблочні розподільники працюють в гідросистемах, що використовують аксіально-поршневі насоси: екскаваторах, невеликих кранах-маніпуляторах, на сільськогосподарських і дорожніх машинах різного технологічного призначення.
Незважаючи на те, що за зовнішнім виглядом і формою однотипні пристрої від різних виробників можуть відрізнятися, але внутрішня схема у них буде однакова. Тому можна сміливо купити моноблочний гідророзподільник, нехай він навіть і буде з дещо іншим корпусом. При однакових технічних характеристиках він буде працювати так само, як і попередній.