Комплект переобладнання рульового управління МТЗ-82, ГОРУ МТЗ-82

Код: 009546

5 450 грн.
Є в наявності

Характеристики Комплект переобладнання рульового управління МТЗ-82, ГОРУ МТЗ-82

Техніка МТЗ-82

Опис Комплект переобладнання рульового управління МТЗ-82, ГОРУ МТЗ-82

В комплект додатково може бути включений кронштейн рульової колонки ГОРУ МТЗ (85-3401120).

Уточнюйте можливість вибору альтернатив комплектуючих на свої варіанти, а також обміркуйте спірну установку гідробака. Так як установка гідробака веде за собою зменшення ваги, спрямованого на передні керовані колеса - як наслідок необхідність установки на тракторі додаткових важельних дисків з метою компенсувати зниження ваги (зміна перерозподілу ваг щодо розрахункової осі трактора).

Функція автоблокування диференціала в тракторах МТЗ-80, МТЗ-82 виконується за допомогою датчика блокування диференціала, розміщеного на корпусі ГУРа. При заміні ГУРа на гідробак стає неможливим використання диференціала трактора МТЗ-80, МТЗ-82. В даному випадку необхідно використовувати в тракторі кран блокування заднього моста ГОРУ 80-4801200Б (Кран МТЗ блокування диференціала ГП), який купується окремо від комплекту ГОРУ МТЗ-80/82. Це дозволить повноцінно користуватися блокуванням диференціалу.

В якості альтернативної збірки можна встановити комплект кріплення насоса-дозатора до ГУР трактора МТЗ-80, МТЗ-82. Головна особливість такої збірки - не втрачається можливість використання функції диференціала трактора. При цьому, сам ГУР, а точніше корпус ГУРа МТЗ-80/82 можна використовувати як гідробак, і він же буде служити в якості кріплення самого насоса-дозатора на тракторі.

Переваги комплектації переобладнання рульового управління під ГОРУ МТЗ-82 з використанням корпуса ГУРа як гідробак:

  • спрощення використання блокування диференціала;
  • можливість зберегти баланс ваг трактора;
  • зменшення ваги на передню вісь трактора МТЗ-82 призведе до необхідності довантажування передньої частини трактора за допомогою додаткових обважнювачів з метою запобігання відриву передніх керованих коліс від поверхні трактора, відрив керованих коліс є неприпустимим з точки зору безпеки управління;
  • легкість обслуговування після установки - не потрібен демонтаж важкого корпуса ГУРа, швидка і легка заміна насоса-дозатора і пристрою блокування коліс при поломці;
  • при витоку масла з насоса-дозатора масло потрапляє в бак (корпус ГУРа), а не в грунт.

 

Правила експлуатації та регулювання ГОРУ МТЗ-82

1. Перед запуском нового трактора виконайте наступні роботи: перевірте якість і рівень масла в картері дизеля, піддоні повітроочисника, корпусах силової передачі, корпусах ПВМ і проміжної опори, корпусі редуктора пускового двигуна, а також в баку гідронавісної системи і ГОРУ, корпусі гідропідсилювача керма і при необхідності долийте або замініть його.

2. Установка гідроциліндра рульового управління на передній ведучий міст. ГОРУ МТЗ-82 з цільною рульовою тягою (трактори з УК - уніфікована кабіна). При установці конусного пальця циліндра в отвір I розмір Ал (відстань між базовою бобишкою редуктора і фланцем лівої кришки ПВМ) повинен бути 273 мм, при установці пальця в отвір II - розмір Ал = 313 мм, при установці в отвір III - розмір Ал = 358 мм. Винесення правого редуктора (розмір Апр) встановіть рівно винесенню лівого редуктора (розмір Ал).

Правила експлуатації та регулювання ГОРУ МТЗ-82

3. Регулювання сходження передніх коліс (трактори з ГОРУ МТЗ-82).

 

Регулювання сходження передніх коліс (трактори з ГОРУ МТЗ-82)

Після зміни ширини колії передніх коліс відрегулюйте сходження шляхом зміни довжини рульової тяги:

  1. Встановіть необхідний тиск в шинах.
  2. На рівному майданчику проїдьте на тракторі в прямому напрямку не менше 3 м і зупиніться. Увімкніть стоянкове гальмо.
  3. Перевірте, щоб корпуса колісних редукторів (трактори з ПВМ) або поворотні кулаки (трактори Беларус-80.1/80.2 (2х4)) були висунуті на однакову величину "Б" з корпуса ПВМ або труби передньої осі відповідно.
  4. Заміряйте відстань "В" між двома протилежними точками на кромці обода, ззаду передній осі на висоті осі коліс.
  5. Перемістіть трактор вперед так, щоб передні колеса повернулись приблизно на 180 °, потім заміряйте відстань "А" спереду передньої осі, між тими ж точками, як і при вимірюванні розміру "В". Сходження правильне, якщо вимір "А" на 0-8 мм менше виміру "В".

 

Якщо сходження не відповідає цим значенням, виконайте наступне:

  1. Відпустіть гайки (1), (3) регулювальної труби (2) рульової тяги.
  2. Обертаючи трубу, встановіть необхідний розмір сходження.
  3. Затягніть гайки (1), (3).
Залишити відгук
 
Ще ніхто не залишив відгуків.
 
 

Шановні покупці,
Магазин працює та приймає замовлення, проте ціни та наявність товарів на сайті неактуальні. Будь ласка, перед замовленням уточнюйте актуальну інформацію по телефонам.
Просимо вибачення за незручності.