Компоненти гильзо-поршневої групи - важливі складові двигуна техніки. Завдяки цьому комплекту відбувається сприйняття тиску газу, а це, в свою чергу, передається на колінчастий вал, проходячи шатун. Так само здійснюється ущільнення надпоршневої порожнини циліндра. У циліндр не потрапляє мастило і гази.
Все це необхідно для того, щоб двигун правильно працював і в кінцевому підсумку не зламався.
До групи входять:
- гільза;
- поршень;
- поршневі пальці;
- кільця поршневі.
Навіщо потрібен цей набір?
Спецтехніка має особливості перед звичайними автомобілями. Зокрема, вона піддається великим навантаженням, а так само працює в різних климатах. Відповідно, для гильзо-поршневої групи потрібен особливий матеріал.
Поршнева спідниця, називається тронкових частиною. Отвори в ній потрібні для поршневого пальця. Сила бічного тиску діє на стінку спідниці, відповідно, підвищується тертя, а це означає, що циліндр і поршень неабияк нагріваються.
Поршнева головка несе в собі поршневі кільця. Дренажні отвори, зроблені в нижній канавці, відводять від камери згоряння мастило. Днище поршневий головки буває увігнуте, плоске, опукле, фігурне. Форма вибирається залежно від типу двигуна і камери згоряння.
У гильзо-поршневий групі іноді виникає дефект. В основному це скол, тріщина або знос. Щоб виявити несправність, слід уважно оглянути, обпресувати і обміряти циліндр. Поршні і циліндр служать набагато довше, якщо правильно і своєчасно доглядати за системою.
Пристрій шатунно-поршневої групи досить цікаво. У комплект входить литий поршень, виконаний з алюмінію. Зовні його форма складна. А ось поршневий палець і шатун виконані зі сталі. Під час роботи відбувається обертання поршневого пальця всередині втулки шатуна. Чавун ж лежить в основі кільця поршня.