Диск зчеплення (фередо), частіше званий веденим диском, призначений для передачі обертального моменту коробці передач при включеному зчепленні. Ведений диск являє собою диск з пружинними пластинами, що мають дві не зв'язані одина з одною фрикційні накладки. Завдяки такій конструкції при вимкненому зчепленні, під дією пружної основи, накладки розходяться.
При включенні зчеплення пластини знову сходяться, роблячи включення більш плавним. Маточина веденого диска знаходиться на первинному валу КПП і кріпиться на ньому за допомогою шліцьового з'єднання, завдяки якому має можливість пересуватися по валу. З самим відомим диском маточина має рухливе з'єднання за допомогою демпферних пружин гасителя небезпечних обертальних коливань, здатних привести до поломки муфти зчеплення і коробки передач.
Фрикційні накладки є витратним матеріалом і служать для кращого зчеплення з поверхнею диска приводу і запобігання швидкого зносу веденого. Матеріал накладок за складом подібний гальмівним колодкам, виконуючи при цьому аналогічні функції. Кріплення до поверхні веденого диска здійснюється за допомогою заклепок або із застосуванням надміцного клею.
Симптоми виходу з ладу або неправильної роботи відомого диска можуть бути найрізноманітнішими. Це може бути неповне включення зчеплення, коли воно, як кажуть, «пробуксовує». Причина може полягати в зносі фрикційних накладок або їх замасливании через надмірну кількість мастила вичавного підшипника. Вирішується подібна проблема очищенням поверхні накладок для підвищення їх коефіцієнта тертя, або заміною на нові.
Інший симптом: відсутність можливості повністю вимкнути зчеплення, причиною чого може бути обрив фрикційної накладки з подальшим заклинюванням між веденим і провідним дисками. Для усунення цього дефекту потрібно розбирання з подальшою заміною несправних компонентів.
У разі виникнення биття і вібрацій вузла муфти зчеплення, причиною може служити викривлення і деформація поверхні дисків через їх перегрів у минулому. В результаті порушується паралельність робочих поверхонь дисків зчеплення і зачеплення відбувається не по всій поверхні, з ковзанням. Подальша експлуатація техніки з подібним дефектом зчеплення незабаром приведе до руйнування вичавного підшипника і ймовірного повного виходу з ладу всієї муфти зчеплення. А так як биття також передаються і первинного валу КПП, то не виключена і механічна поломка коробки передач.
У нашому магазині ви завжди зможете купити диски муфти зчеплення для широкого модельного ряду легкової, вантажної, сільськогосподарської та спецтехніки. Ми працюємо безпосередньо з виробниками, тому маємо можливість запропонувати Вам найпривабливіші ціни! Також ми можемо запропонувати великий вибір дисків зчеплення Б/У, що пройшли реставрацію в нашому сервісному центрі. Ціна таких дисків зменшується в рази в порівнянні з новими при схожому ресурсу роботи.
Якість нашого товару і послуг є найкращим стимулом для збереження тривалих відносин з нашими клієнтами. Тому ми ні за яких умов не торгуємо підробками, а весь набутий Вами товар перед відправкою в обов'язковому порядку перевіряємо на працездатність. Суворе дотримання цих принципів дозволяють нам практично виключити ймовірність поставки бракованого, неякісного виробу.
Для Вас ми також можемо виконати індивідуальний ремонт дисків муфти зчеплення. Ми маємо власне обладнання і власним складом якісних запасних частин, що дозволяє тримати одні з найдоступніших цін на ринку ремонтних робіт.