Каталоговий номер | корінні - А23.01-98-60сб / шатунні - А23.01-91-60Асб |
Техніка | Т-150 / Т-155 / Т-156 / Т-157 / Т-158 / СК-6 Колос / КС-6 / КТП-1 / КС-С |
Двигун | СМД-60 / СМД-61 / СМД-62 / СМД-63 / СМД-64 / СМД-65 / СМД-68 |
Укладання/заміна вкладишів СМД-60
Для забезпечення нормального проміжку в підшипниках необхідно застосовувати вкладиші корінних підшипників відповідно до маркування колінчастого вала. Вкладиші корінних підшипників - взаємозамінні з корінних опор. Верхній вкладиш має канавку і отвір для підведення мастила і встановлюється в постіль блок-картера, а нижній - гладкий. Вкладиші фіксуються від проворота «вусом», що входить в паз постелі або кришки. Обидва вкладиша підібрані по висоті. Можливо спаровування верхнього і нижнього вкладишів по маркуванню на внутрішній стороні «вуса».
Вкладиш з маркуванням «+» злучається з вкладишем з маркуванням «-». Замість цих знаків на вкладишах може бути маркування фарбою, зеленої і червоної відповідно.
Шатуни протилежних циліндрів встановлюються на шатунну шийку попарно (1 і 4, 2 і 5, 3 і 6). Затягування шатунних болтів для виключення перекосів роблять поступово і по черзі, з остаточним зусиллям 20-22 кгс⋅м. Різьблення болтів перед складанням змазують дизельним маслом. Після затяжки шатунні болти контрять замковими шайбами, відгинаючи вусики на грань головки болта (іноді замість замкової шайби встановлюється плоска шайба). Якщо шатунні вкладиші підібрані правильно, відповідно маркуванню колінчастого вала, і нормально затягнуті шатунні болти, нижня головка шатуна повинна вільно переміщатися по шийці колінчастого вала. Поздовжній люфт повинен бути в межах 0,35-0,66 мм. Проміжок вимірюють по торцях шатуна, так як ширина кришки менше на 1 мм.
Шановні покупці,
Магазин працює та приймає замовлення, проте ціни та наявність товарів на сайті неактуальні. Будь ласка, перед замовленням уточнюйте актуальну інформацію по телефонам.
Просимо вибачення за незручності.