Нова — заводський товар з повною гарантією від виробника.
Відновлена — товар після капітального ремонту, з заміною всіх зношених деталей і вузлів на нові. Гарантія від магазину.
Ремонт вашої — послуга ремонту вашої запчастини. Точна ціна ремонту - після пересилання, і повного огляду запчастини нашими фахівцями.
* Якщо стан не вказано, то товар є "Новим".
Каталоговий номер | 53-1601090 |
Техніка | ГАЗ-53 |
Двигун | ЗМЗ-53 |
Вага, кг | 27,5 |
Корзина зчеплення - це елемент зчеплення, який прикріплений до маховика двигуна. Забезпечує з'єднання маховика з диском зчеплення.
На модель автомобіля ГАЗ-53 монтується сухе, однодискове зчеплення з демпфером, встановленим на веденому диску. Кожух зчеплення кріпиться до маховика колінвала за допомогою шести центруючих болтів. У внутрішній частині кожуха розташований натискний диск, якому від маховика передається обертання наявним в диску трьома виступам. Ведений диск здійснює передачу крутного моменту до коробки передач від двигуна, сам диск пружинами затиснутий між натискним диском і торцевими поверхнями маховика.
Розбирання натискного диска: робляться мітки на самому диску, на кожусі і на важелях, які при подальшій збірці повинні співпасти. При цьому відбудеться центрування натискних пружин по відбортовкам кожуха. Для уникнення випадання з отворів голок в важелях встановлюються кульки з гуми діаметром 8,0~8,5 мм або виробляється рясне змащення голок змазкою. Після складання роблять регулювання положення важелів вимикання зчеплення. При відсутності спеціального пристосування можливе використання вільного маховика. Натискний диск з кожухом кладуть на поверхню маховика і між ними поміщають в трьох місцях шайби, товщина яких дорівнює 12,2 мм. Після цього прикручують до маховика кожух корзини зчеплення 53-1601090. Закручуванням або відкручуванням регулювальних сферичних гайок на опорних вилках встановлюється розмір 51 мм від торцевої поверхні маховика до кінців важелів з різницею в розмірах для кожного важеля, що не перевищує 0,3 мм. Якщо при складанні проводилася заміна важелів вимикання, натискного диска або кожуха, то проводиться статичне балансування зібраного натискного диска. Для цього висвердлюють метал в бобишках диска, в яких встановлюються натискні пружини, глибиною свердління не більше 25 мм від краю бобишки, включаючи і конус свердла. При цьому припустимий дисбаланс не повинен перевищувати 25 кгс/см.
Рис.1 - Будова муфти та приводу зчеплення ГАЗ-53 (53-1601090)
1 - маховик; 2 - картер; 3 - ведений диск; 4 - натискний диск; 5 - важіль натискного диска; 6 - маслянка; 7 - регулювальна гайка; 8 - муфта вимикання зчеплення; 9 - ведучий вал коробки передач; 10 - вилка; 11 - кожух; 12 - натискна пружина; 13 - регулювальна гайка; 14 - тяга; 15 - відтяжна пружина; 16 - педаль зчеплення.
Шановні покупці,
Магазин працює та приймає замовлення, проте ціни та наявність товарів на сайті неактуальні. Будь ласка, перед замовленням уточнюйте актуальну інформацію по телефонам.
Просимо вибачення за незручності.