Паливний насос ПНВТ А-01 (Т-4, ТО-18, ДТ-75) 6ТН-9Х10

Код: 000647

3 700 грн.
Є в наявності

Характеристики Паливний насос ПНВТ А-01 (Т-4, ТО-18, ДТ-75) 6ТН-9Х10

Каталоговий номер 6ТН-9Х10 / 03-16С2 / 1262-16С1
Аналоги PV6M10Plf-3650 (MOTORPAL), ПНВТ А-01М 627.1111005-30 (НЗТН)
Особливості рядний, ЛСТН
Завод АЗТА (Алтай)
Техніка Т-4А / ТТ-4 / ДЗ-122 / ДЗ-180 / ТО-18Б / ТО-28А / ЕО-4225 / АД-60С / ДТ-75
Двигун А-01
Кількість секцій 6
Максимальний діаметр і хід плунжера, мм 9х10

Опис Паливний насос ПНВТ А-01 (Т-4, ТО-18, ДТ-75) 6ТН-9Х10

Даний 6-ти плунжерний насос двигуна А-01 має марку 6ТН-9х10, а 4-х плунжерний двигун А-41 — 4ТН-9Х10. Букви «ТН» означають «Топливный насос», цифра, що стоїть перед буквами, вказує на число секцій, а цифри, що стоять після букв, означають діаметр і хід плунжера в мм.

Таблиця застосування насоса на дизель А-01

Марка насоса Марка дизеля Номінальна частота обертання двигуна, об/хв Номінальна потужність двигуна, л. с. Частота обертання початку дії регулятора, об/хв Частота обертання повного автоматичного вимкнення подачі палива (не більше), об/хв
6ТН9х10 А-01 1600 110 810±10 870±30
6ТН9х10‑03 А-03 1700 130 860±10 920±30
6ТН9х10Е А-01Е 1500 100 760±10 800±30

У конструктивному відношенні обидва насоса однотипні, відрізняються тільки довжиною корпусних деталей і кулачкового вала в горизонтальному напрямку і кількістю повторюваних елементів в них. Тобто, мають 6 або 4 гнізда для установки деталей насосних секцій, 6 або 4 кулачка на кулачковому валику.

Слід мати на увазі, що в 4-х плунжерному насосі кулачковий валик встановлений на двох опорах - кулькових підшипниках, тоді як в 6-ти плунжерном насосі опор три: дві крайні - роликопідшипники і середня - ковзний підшипник.

Установка паливного насоса 6ТН-9Х10 на двигун А-01

Установка паливного насоса 6ТН-9Х10 на двигун А-01

1 - штифт; 2 - болт; 3 - болт кріплення насоса; 4 - кронштейн паливного насоса; 5 - сапун; 6 - масло-вимірювальний стержень двигуна; 7 - зливна трубка; 8 - пробка зливного отвору в корпусі паливного насоса; 9 - маслозаливная горловина; 10 - масло-вимірювальний стержень паливного насоса; 11- пробка зливного отвору в корпусі регулятора; 12- масло-вимірювальний стержень регулятора.

Для установки паливного насоса 6ТН-9Х10 на двигун А-01 служить кронштейн (4), прикручений чотирма болтами (2) до бічної стінки блок-картера і зафіксований штифтами (1). Ложе кронштейна є частиною циліндричної поверхні, яку обробляють одночасно з расточкой в блоці під підшипники колінчастого і розподільного валів, щоб досягти більш точної співвісності кулачкового валика насоса і валика приводу останнього.

У нижній частині корпусу насоса виконані два паска, які також представляють собою частини циліндричної поверхні, якими насос встановлюють на ложе кронштейна. Таке кріплення на циліндричних поверхнях дозволяє точно зафіксувати положення осі кулачкового вала насоса і одночасно допускає деяку самоустановку насоса шляхом його повороту щодо осі кулачкового валика.

Поперечний розріз паливного насоса 6ТН-9Х10

Поперечний розріз паливного насоса 6ТН-9Х10

1 - вісь роликів штовхача; 2 - внутрішній ролик; 3 - зовнішній ролик; 4 - контргайка; 5 - регулювальний болт; 6 - гайка; 7 - пружинна шайба; 8 і 11 - болти; 9 - кришка люка; 10 - розрізний хомут; 12 - маслоізмернтельний стрижень; 13 - прокладка; 14 - штовхач; 15 - валик.

Найбільш детальну інформацію про застосування паливних насосів, їх аналоги і відмінності каталожних номерів різних заводів можна подивитися на наступній інформаційній сторінці (відкриється у новій вкладці):

Застосування і аналоги паливних насосів ПНВТ 

Залишити відгук
 
Ще ніхто не залишив відгуків.
 
 

Шановні покупці,
Магазин працює та приймає замовлення, проте ціни та наявність товарів на сайті неактуальні. Будь ласка, перед замовленням уточнюйте актуальну інформацію по телефонам.
Просимо вибачення за незручності.