Новий — заводський товар з повною гарантією від виробника.
Відновлений — товар після капітального ремонту, з заміною всіх зношених деталей і вузлів на нові. Гарантія від магазину.
Ремонт вашого — послуга ремонту вашої запчастини. Точна ціна ремонту - після пересилання, і повного огляду запчастини нашими фахівцями.
* Якщо стан не вказано, то товар є "Новим".
Каталоговий номер | 01-13С3-2Г.20 |
Виконання | без шіива / з шіивом |
Техніка | ДЗ-122 / ДЗ-143 / ДЗ-180 / Т-4А / ЕО-4121 / ЕО-4124 / МТП-71, МТП-72 / ЛП-19 / ДУ-58, ДУ-62 |
Двигун | А-01 |
Вага, кг | 14 |
Водяний насос розташований на передній стінці блоку циліндрів. Чавунний корпус (позначення 9) фланцем кріпиться до стінки блоку і в місці стику ущільнюється паронітовою прокладкою. У корпусі на двох підшипниках кочення (поз. 6, 10) обертається валик (поз. 8), передня опора якого встановлена на здвоєні підшипники, що підвищує надійність вузла. Стопорне кільце (поз. 5), змонтоване в корпусі насоса, запобігає осьовому переміщенню валика. Ущільнення масляної порожнини підшипників здійснюється двома самопіджимними каркасними сальниками (поз. 4, 11). Порожнина підшипників заповнюється мастилом через маслянку до появи мастила в контрольному отворі.
На задній кінець валика на лиски напресована крильчатка (поз. 13). Кінець валика, що знаходиться у водяній порожнині, ущільнюється торцевим сальником, який складається з манжети (поз. 17) і ущільнювальної шайби (поз. 19) з металлографіта. Своїми виступами у вигляді шипів шайба входить в пази крильчатки і обертається разом з нею. Сальник в крильчатці утримується стопорним кільцем (поз. 20). Злив води, яка просочилася через ущільнення, відбувається через дренажний отвір (поз. 21), виконаний в корпусі насоса. На передній кінець валика насоса напресована втулка (поз. 3) і маточина шківа приводу (поз. 2). Сам шків посаджений на шпонку (поз. 1) і затягнутий гайкою. На шківі насоса виконаний центруючий поясок, а також отвори під кріплення вентилятора.
Помпа двигуна А-01 та помпа двигуна А-41 подібні за своєю конструкцією та відрізняються лише діаметром шківа, від якого залежить передавальне відношення від колінвала двигуна до валика насоса. Для двигуна А-01 це відношення становить 1:1.2, для двигуна А-41 - це 1:1.035.
Насос водяний (помпа) А-01
1 - сегментна шпонка; 2 - шків великий; 3 - втулка; 4, 11 - самопіджимні каркасні сальники; 5, 20 - стопорні кільця; 6, 10 - кулькові підшипники; 7 - дистанційне кільце; 8 - валик; 9 - корпус насоса; 12 - опорна втулка; 13 - крильчатка; 14 - шайба; 15 - пружинна шайба; 16 - болт; 17 - гумова манжета; 18 - пружина; 19 - ущільнювальна шайба; 21 - дренажний отвір.
Шановні покупці,
Магазин працює та приймає замовлення, проте ціни та наявність товарів на сайті неактуальні. Будь ласка, перед замовленням уточнюйте актуальну інформацію по телефонам.
Просимо вибачення за незручності.