Новий — заводський товар з повною гарантією від виробника.
Відновлений — товар після капітального ремонту, з заміною всіх зношених деталей і вузлів на нові. Гарантія від магазину.
Ремонт вашого — послуга ремонту вашої запчастини. Точна ціна ремонту - після пересилання, і повного огляду запчастини нашими фахівцями.
* Якщо стан не вказано, то товар є "Новим".
Каталоговий номер | 130-1307010-Б4 |
Виконання | без шківа, чавунний корпус / чавунний шків і корпус |
Техніка | ЗіЛ-130 |
Двигун | ЗИЛ-130 |
Вага, кг | від 12,2 до 17,1 |
Водяний насос відцентрового типу. Розташований в передній частині блоку циліндрів. Шків колінвала двигуна двома ременями з'єднується зі шківом (позначення 2) приводу насоса і вентилятора, а третій ремінь приводить в дію компресор.
Насос складається з корпуса (поз. 11), в якому знаходиться крильчатка (поз. 9) та корпуса підшипників (поз. 14), з'єднання яких герметизоване прокладкою (поз. 10). Валик насоса обертається в двох кулькових підшипниках (поз. 6), обладнаних сальниками, які запобігають витоку масла з порожнини. Передній підшипник зафіксований упорним кільцем (поз. 5), а задній утримується дистанційною втулкою (поз. 7) від осьового переміщення. Крильчатка, виконана з пластмаси, за допомогою металевої маточини кріпиться на задньому кінці валика. При обертанні крильчатки робоча рідина з підвідного патрубка (поз. 13) надходить до її центру, захоплюється лопатями і під дією відцентрових сил відкидається до стінок корпуса і далі через припливи (поз. 12) надходить в сорочку охолодження двигуна автомобіля.
Герметичність деталей обертання, які розташовані в корпусі помпи, забезпечується за рахунок самопіджимного сальника, встановленого в крильчатці і складається з ущільнювальною шайби (поз. 16), гумової манжети (поз. 15) і пружини, яка притискає шайбу до торця корпуса підшипників. Хрестоподібними виступами шайба входить в пази крильчатки і фіксується обоймою (поз. 17). На передньому кінці валика за допомогою втулки (поз. 4) встановлена маточина (поз. 3) кріплення шківа приводу водяного насоса і вентилятора. У корпусі підшипників виконаний отвір, через який рідина при зносі деталей сальника випливає назовні. Змащування підшипників здійснюється через маслянку.
Насос водяний (помпа) ЗіЛ-130
1 - вентилятор; 2 - 3-ручевий шків; 3 - маточина; 4 - втулка; 5 - упорне кільце; 6 - шарикопідшипники; 7 - дистанційна втулка; 8 - валик; 9 - крильчатка; 10 - прокладка; 11 - корпус крильчатки; 12 - приплив; 13 - підвідний патрубок; 14 - корпус підшипників; 15 - гумова манжета; 16 - шайба; 17 - обойма.
Шановні покупці,
Магазин працює та приймає замовлення, проте ціни та наявність товарів на сайті неактуальні. Будь ласка, перед замовленням уточнюйте актуальну інформацію по телефонам.
Просимо вибачення за незручності.