- ...
- Головна
Турбіни
Турбіни на авто
Acura
Audi
BMW
Case IH
CAT (Caterpillar)
Chrysler
Citroen
Cummins
DAF
Deutz
Dodge
Fiat
Ford
Fuchs
Honda
Hyundai
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
John Deere
KIA
Komatsu
Land Rover
Liebherr
MAN
Mazda
Mercedes-Benz
Mitsubishi
Nissan
Opel
Perkins
Peugeot
Porsche
Renault
Rover
Saab
Scania
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
КамАЗ
Ремонт турбін
Ми надаємо послуги ремонту та діагностики ваших турбін.
Всі роботи ремонту та діагностики проводять наші кваліфіковані фахівці.
На всі турбіни після ремонту надається гарантія.
Можливі варіанти обміну вашої несправної турбіни на нову з доплатою.
Надаємо індивідуальні знижки та умови ремонту. Більш детально дізнавайтеся за телефонами:

Ви дивилися

У далекому 1905 році швейцарець Бюші вперше представив атмосферний двигун з турбонаддувом. Після численних доробок і вже через багато років турбовані двигуни стали використовуватися в авіації і на кораблях. Вперше на вантажівку двигун з турбокомпресором був встановлений в 1938 році на швейцарському заводі "Swiss Machine Works Sauer". З тих пір всюди, де необхідний потужний двигун, використовується турбокомпресор. Використання турбокомпресора дозволяє домогтися підвищення потужності двигуна при одному і тому ж обсязі до 60 відсотків. Турбіни встановлюються на всі види атмосферних двигунів внутрішнього згоряння: дизельні, газові та бензинові. Тому зараз можна купити турбокомпресор як на важкий МАЗ або трактор К-700, так і на маленький Fiat Panda з об'ємом двигуна менше 1 літра.
Принцип роботи турбокомпресора (ТКР)
Турбокомпресор (в просторіччі - турбіна) являє собою повітряний відцентровий насос з компресором і саму турбіну, які пов'язані між собою за допомогою загальної жорсткої осі. Відпрацьовані вихлопні гази, що мають високу температуру, виходять з циліндрів і впливаючи на лопатки турбіни, обертають її. При цьому перетворенні енергії - кінетичної в механічну - температура відпрацьованих газів і тиск на виході турбіни знижується. Обертання турбіни передається по жорсткої осі на відцентровий насос, який через повітряний фільтр засмоктує чисте повітря, компресор стискає його і подає його в циліндри двигуна під високим тиском. Одночасно в циліндри подається більша кількість палива, ніж при непрацюючій турбіні. Якість і кількість згоряє суміші при цьому більш насичене, збільшується крутний момент або збільшується потужність двигуна при тій же величині оборотів.
Двигун з турбокомпресором, переваги:
- Збільшена потужність.
- Менша маса двигуна.
- Поліпшені характеристики двигуна стосовно умов експлуатації. На прикладі важкої техніки - водієві менше доводиться перемикати швидкості при виконанні важких робіт: їзда на підйом, наприклад.
- Велика економічність за рахунок поліпшеного згорання і підвищеного ККД.
- Менша величина викидів в атмосферу.
У той же час турбовані двигуни більш вимогливі до якості палива, використовуваних масел, і процесу експлуатації. Сучасний турбокомпресор сконструйований таким чином, що його заміна не складає серйозних проблем і, при виробленні свого ресурсу або при виході з ладу його можна замінити - ціни на турбокомпресори не надто високі. У загальній вартості технічного засобу вартість турбокомпресора становить зазвичай не більше кількох відсотків.


































































